Плехов Алексей (блог)

Бірка яка продає товар

Бірки для одягу

Про геніальність сучасних технологій зараз не пише тільки ледащій. Наша думка: треба користуватися благами цивілізації, тим більше, коли вони стають відмінними помічниками у веденні бізнесу

Бірка яка продає товар

Якщо ви ще не застосовуєте QR-коди для маркування виробів — саме час спробувати. Посилання, закладена в QR-код, може бути будь-хто. Згадайте, куди ви бажаєте привести клієнта? Це може бути сайт або сторінка в соціальних мережах, професійна відеозйомка нової колекції або схема проїзду до вашого магазину. Завдяки QR-коду клієнт легко зможе знайти ваші контакти, просто наведіть камеру на зображення. Наша бірка дасть відповіть який ви є бренд.

У нашій галереї приклади комплексного брендингу з використанням QR-коду. Приємного перегляду!

Напевно ви помітили, що у нас з’явилася нова рубрика — інтерв’ю з цікавими людьми. Ми спілкуємося на різні теми і ділимося досвідом. Підписуйтесь на оновлення наших публікацій, щоб не пропустити

Ми вважаємо, що якісний, цікавий контент можна і потрібно робити спільно, разом з клієнтами і партнерами. Тому якщо ви хотіли б співпрацювати — сміливо пишіть нам повідомлення або в коментарі до цього посту. Розкажіть, чим ви займаєтеся і яку тему хотіли б обговорити?

Логотип — не просто красива картинка

Про що потрібно думати при створенні бренду? Ми багато пишемо про те, наскільки важливий логотип. Може треба швидше бігти до фахівців і замовляти його розробку? На початкових етапах не варто поспішати. Чому? Пояснимо на прикладі супу

Припустимо, ви вирішили приготувати суп. Але щоб це зробити, ви повинні знати, який саме з супів хочете на обід. А потім зрозуміти, які продукти для цього потрібні. Те, що потрібно для борщу, не підійде для розсольнику, правда ж? Потім треба визначитися, які інгредієнти у вас вже є, а що потрібно докупити І де купити, щоб продукти були найсвіжішими. Така ж схема працює і при створенні бренду. Нанесіть свій лого на ткань

Якщо ви тільки-тільки запустилися, видихніть. Трохи поживіть зі своїм брендом. Поміркуйте та дайте своєму бренду ім’я, яке потім будете використовувати в тому числі і для логотипу. Зрозумійте, в чому ваша філософія, які цінності ви хочете транслювати світу, як плануєте побудувати позиціонування. Таким чином у вас вже буде конкретний запит, який ви донесете до фахівця.

При такій схемі логотип не вийде випадково красивою картинкою. Він буде відображенням місії, філософії та цінностей компанії. Він стане частиною позиціонування вашого бренду