Яку програму для обліку роздрібного магазину обрати серед програм лінійки «BAS»
Попри те, що облік “у зошиті” підхід давно застарілий, він і досі використовується для продажів у торгових точках. Вести у такий спосіб підрахунки краще, а ніж не вести їх взагалі, особливо для магазину з невеликою кількістю номенклатури. Та для роздрібного бізнесу, де фасовий товар, великий об’єм одиниць з різними характеристиками, власний склад, використання системи обліку товарів просто маст хев.
Лінійка програмних продуктів BAS представлена кількома обліковими інструментами, для торгівлі. Які підійдуть саме вашому бізнес-формату, розглянемо детальніше.
Програма для обліку невеликого роздрібного магазину
Для ведення обліку в невеликій торговій точці чи шоу-румі не потрібна функціонально складна система. Головними критеріями відбору, які мають стояти перед власником бізнесу це наявність:
- Модуля продажів
- Управлінського модуля;
- Касового робочого місця;
- CRM-підсистеми;
- Складського модуля
Враховуючи такі критерії, варто розглянути комплексне рішення для невеликого бізнесу — «BAS Малий бізнес». Це управлінське рішення підійде і для роботи в торговій точці, оскільки має модуль «Робоче місце касира», і для якісного управління роздрібною торгівлею.
Окрім продаж, у системі «BAS Малий бізнес» можна керувати виробництвом. Якщо ви виробляєте певну групу товарів і реалізовуєте його через власні торгові точки, це саме те, що вам потрібно, адже вся інформаційна база в одній програмі.
BAS Малий бізнес надається у вигляді ліцензії на одного користувача. Тобто, якщо у вас два касира, які одночасно працюють у програмі (дві чи більше каси в магазині, мережа торгових точок), вам потрібна та кількість ліцензій, скільки кас має одночасно працювати в магазині.
Автоматизація обліку роздрібної торгівлі для торгової мережі чи супермаркету
Облік різно-категорійних магазинів чи торговельних мереж відрізняється від невеликої торгової точки як форматом, видами торгівлі, асортиментом та об’ємами отриманих виторгів, так і формою підприємницької діяльності, системою оподаткування.
Для великих роздрібних магазинів чи мережі лінійка «BAS» пропонує ширші програмні продукти, з набором інструментів, в основу яких закладено більше функціональних можливостей.
Для магазинів, що поєднують продаж продовольчих та промислових товарів, декілька одночасно залучених кас в роботу, різні види торгової діяльності можна використовувати комплекс програмних рішень, а саме:
BAS Роздрібна торгівля — виступає front-office рішенням. Містить повний функціонал для роботи з покупцями: проведення усіх можливих касово-розрахункових операцій, синхронізація з торгово-апаратним обладнанням, облік руху грошових коштів та товарів між касами та складами, розрахунок сертифікатами, ведення акційних “гарячих” товарів, друк чеків тощо.
BAS Управління торгівлею — управлінське рішення, що містить майже повний функціонал касового рішення «BAS Роздрібна торгівля», але без деталізованих можливостей саме для торгівлі у роздріб. Може виступати як back-office програмне забезпечення для управління торгівлею. Підтримує усі можливі види та формати торгівлі.
BAS Бухгалтерія — продукт призначений для ведення бухгалтерського, податкового та регламентованого обліку. Зазвичай використовується у синхронізації з рішеннями для торгівлі, згаданими вище.
Усі, без виключень, системи «BAS» для торгівлі можуть інтегруватись з торгово-апаратним обладнанням. Таким чином автоматизовувати роботу касирів на торгових локаціях, пришвидшувати обслуговування покупців в роздрібному магазині чи мережі точок продажів.
Отже, відповідаючи на питання, яку програму для обліку роздрібного магазину обрати, рекомендуємо почати з огляду тих задач, які потрібно вирішити шляхом автоматизації, формату вашого бізнесу.
Якщо ви тільки відкриваєтесь і найближчим часом не плануєте реформування бізнесу, швидкого темпу розвитку, варто зупинитись на простому рішенні. Якщо ж вашою задачею є зміна програми на більш функціональний продукт чи розширення наявної торгової структури, є резонним розглянути системи чи комплекс систем з інструментами, що дозволять не просто оптимізувати ваш бізнес, а розширити рамки споживчого, територіального ринку.